sâmbătă, 14 februarie 2009

Blogareala

Mica blogareala...si uite asa m-am hoatarat sa am si eu un loc numai al meu si da pentru ca e numai al meu am voie sa fac ce vreau cu el , o sa aibe culoarea care vreau eu,aici o sa ma pot plange de cate ori am chef, o sa ma pot lauda pentru ca imi face placere sa fac asta,o sa pot scrie orice lucru marunt care nu i da pace capsorului meu, o sa fie locul in care imi voi exprima sentimentele, poate asa voi fi mai bine inteleasa sau poate doar voi zapacii si mai tare pe unii, aici o sa imi descarc nervii ori de cate ori am chef si da o sa scriu pentru ca imi place.
Si poate asa vor afla prietenii mei ca am si eu zile proaste si sunt trista de multe ori chiar daca zambesc , sau poate asa veti afla ca iubesc clatitle si ciocolata, ca imi place sa am momentele mele de liniste si singuratate, orice om trebuie sa ia cate o pauza din cand in cand, ca sunt mereu punctuala(nu inteleg de ce unora le place sa intarzie mereu, ma scoate din minti chestia asta), ca sunt incapatanata, si asta inca nu stiu daca e bine sau rau dar eu prefer sa etichetea ca fiind un lucru pozitiv principiile mele dupa care ma ghidez mereu....si uite asa ia nastere micul meu blog...parfumul gandurilor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu