miercuri, 18 februarie 2009

Autobuze aglomerate ca-n Bucuresti ...


Astazi am chef sa ma plang si chiar nu ma plang fara motiv, de cand cu noul program de pe semestrul 2 care nu ma mai trezeste cu noptea in cap, am dat peste o alta problema, aglomeratia ...si pana acuma era aglomeratie, dar poate eram prea somnoroasa ca sa ma deranjeze ca acum ...nu numai ca nu reusesc de loc sa ma trezesc atunci cand ceasul imi suna si il programez din 5 in 5 minute sa sune iar cu speranta ca voi reusi sa ma trezesc , dar somnul mereu invinge, si uite asa din dorinta de a ma trezi la 9 ma trezesc la 11 si tot pe fuga sunt atunci cand trebuie sa plec ...dar nu asta ma enerveaza cel mai tare, eu sunt nervoasa pentru ca e prea aglomerat autobuzul, si se mai misca si ca melcul , bucurestenii batrani, dragii de ei au toti acelasi obicei , atunci cand opreste autobuzul in statie toti sunt direct la usa, nici nu ai loc sa cobori, ei vor sa intre intai sa fie siguri ca au prins un loc decent pe scaun , si daca cumva nu sunt scaune libere au ei modul lor de a te anunta ca stau langa tine, ca tu esti mai tanar ca ei si asa obositit cum sunt si bolnavi au dreptulul din plin la acel scaun ....sunt nervoasa pentru ca si eu sunt obosita si eu vreau si imi place sa stau jos decat sa stau in picioare si sa stau lipita de cine stie ce persoana dubioasa sau cum am sta azi lipita de burta unui nene, nici nu vreti sa stiti cum e , sau acele momente in care ti se sufla in nas, oribil ....si ma enerveaza si faptul ca multi put ,duhnesc de-a dreptul , a jeg , a tutun si a alcool, doar e frig trebuie si ei sa se incalzeasca putin ...da si ma mai enerveaza si tantiile batrane care cum pleca autobuzul din statie se ridica de pe scaunul pe care sedeau si se apropie de usa autobuzului si te intreaba daca cobori , dar autobuzul e ff plin, toti stau lipiti unu de altu , dar ele vor sa le faci loc sa coboare....dar voi mai indura toate aste pana vine primavara si dupa aceea nu mai pun nici un picior in autobuzele din bucuresti .

Dar pana atunci tot autobuzul ma va duce in oras X-(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu