marți, 24 februarie 2009

de la un moment de plictis


intr-un mare moment de plictis astazi in metrou , dupa ce ma saturasem sa analizez papucii oamenilor si gesturile lor, m-au palit amintirile din liceu, ce bine mai era, normal ca pe atunci uram momentele cand iar imi suna ceasul si trebuia sa merg la scoala si sa ma intalnesc cu Danu sa urcam pe Muresenilor iar pe jos pana la scoala ca mai apoi sa ne asezam in banca si sa dormim, cel mai mult imi placea vinerea cand intram in clasa si era lumina stinsa, cu totii dormeau. Imi placeau orele de mate in care mancam praji ,sau momentele cand ieseam la scocializare cu totii la pizza sau spaghete. Orele de fizica erau adevarate lectii de viata , astazi luam 2 maine luam 10 , dar de fiecare data la sfarsitul semstrului toata lumea reusea sa promoveze, am invatat sistemul de invatamant din Germania, am invatam sa stergem tabla, doar invatam la Colegiul Ajutator "Andrei Saguna". La sfarsitul clasei a 12-a am fost foarte fericita cu Didi si Danutza ca nu vom mai face chimie niciodata, nu asta a fost punctul nostru forte, la ce ne trebuiau atatea reactii , atatea OH-uri ? nu o sa inteleg niciodata chimia, la fel si cu biologia , dar imi e dor de ora de romana si mai dor imi e de zilele de primavara cand chiuleam si mergeam la fantana si asteptam sa ne incalzim la soare . Imi e dor de Cata, de glumele lui, nu intotdeauna foarte bune,de Dete, de momentele cand Ciuf intreba "da eu ce am facut?:))" , sau era replica lu baltes, oricum pe Baltes nu il pot uita cum intra el senin in clasa si normal la el era "scuze k am intarziat " si isi cauta 10 minunte guma pe jos, dupa care se certa cu Ciuf , si Ciuf care vorbea foarte urat, si mereu avea ceva cu mine , imi e dor de fetele din spate, de momentele de alint ale Oanei, de gura Siminei. Imi e dor sa stau cu fetitzele in banca si sa radem de toate tamepniile , imi e dor chiar si de ziua in care ne-am plans continuu, cred k era prin mai, cand am ajuns la scoala si nu am facut altceva decat sa ne plangem ca trei babutze, cand toata lumea vorbea de variante pentru bac, de ce au invatat in vacanta si noi eram putin derutate, nu se petercuse aelasi lucruri la noi . Imi e dor de ziua de marti cand mergeam la meditatii la mate, intai ne gandeam de o mie de ori ce motiv bun am avea sa nu mergem , dupa ne gandeam cu groaza cum vor trece cele 3 ore, de cate ori se va lua de noi , dar cat ne tot gandeam noi sa nu mergem pana la urma ajungeam si era destul de bine, pe la sfarsit prin iunie , iulie mergeam cu tot mai multa placere. Imi e dor de Paul, de momentle cand cantam 3 SE,sau cand mergeam toti 3 (eu, Didi si paul ) la fel de praf ca de obicei la ora de germana , de chefurile si majoratele care le-am facut impreuna ,de pizza necoapta de la ziua mea, sau de majoratul lui Didi, imi e dor de ziua de joi , in care eram extrem de obosita si gura imi mergea continuu, pentru ca stateam treaza pana tarziu asta doar pentru ca ma ambitionam sa imi termn tema pentru meditatii la economie. As vrea sa ma mai inatlnesc cu Mona sa facem engleza miercurea, sa stam la povesti , as vrea sa fie octombrie si sa mergem la botez , sau sa fie mai si sa iesim la maial , sa facem gratar, sa merg la Mc dupa ore sau sa fac poc poc cu Jorj, sa il aud pe Andrei nota 3 cum rade de profa de engleza, sa o aud pe Biso cum urla din fundul clasei. As vrea sa mai castigam inca o data premiul la bal pentru clasa care "niciodata nu stie cu ce e vinovata, Dar noi ce-am facut?", sa i mai vad o data fata directei cand ne-a cerut sa dam posterele jos de pe pereti, as vrea sa mai fie o data banchetul , sa ne mai etalam o data rochiile , sa vrea sa mai mergem o data la dirig cu colindul si as vrea sa mai fie inca o data clasa a 11-a.

Un comentariu:

  1. hmmm..deci de mine nu ti-e dor[>:P]urato!:*
    oricum...imi place cum scrii:D:D
    >:D<

    RăspundețiȘtergere