duminică, 22 martie 2009

si toate astea sunt oare doar o masca, pentru a masca ceea ce le lipseste ?



ramasa in weekend singura in vesnicul bucuresti normal ca am aceptat invitatiile de a iesi in oras, ca doar nu era sa stau singura in locul in care m-am obisnuit sa convietuim toate trei...dar nu stiu daca a fost chiar cea mai buna idee, am vazut ceea ce inseamna sa fi lipsit de gust, sa nu poti gandi si sa fi snob.O sa scurtez toata povestea, dupa o iesire foarte draguta si plina de fite la o cafea, si un film cu oameni cu care ai ce discuta si cu care ma simt bine vine ziua de sambata , in care am cunoscut oameni foarte bogati, care se imbracat nu urat, ci foarte urat, cu care nu ai ce discuta decat despre ce haine se mai poarta, ce masina ti-ai mai achizitionat, cat bani ai cheltuit ultima oara cand ai iesit in mall, cu ce tip plin de bani iesi, ce telefon de fite ai , cate tigari fumezi, ce casa plina cu lucruri scumpe ai, ai sau nu ai piscina in curte si mai ales cat de urat poti vorbi si privi pe cineva doar pentru ca ai un card plin de bani , si un tata care te-ar putea scoate din prostiile care le faci . Stiam ca exista si astfel de oameni, dar totul devine mult mai brutal cand ei sunt langa tine, cand le auzi fiecare cuvantel si te minunezi de tot ceea ce "gandesc", poate i descriu putin cam dur, dar asta e impresia care mi-au lasat-o. Si totusi oare de ce sunt asa de revoltata ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu