luni, 23 martie 2009

Gentute


si uite ca scriu iar , asta doar ca sa ma laud pentru ca sunt fericita si am si motiv, la colectia mea mica de genti si gentute am mai achizitionat una, probabil nu era musai dar cum afara era o vremea asa de frumoasa, si eu eram bine dispusa, si multumita ca am reusit sa ma trezesc asa cum mi- am promis la 7, era normal ca intrarea de la Meli Melo nu e intamplatoare, doar nu era sa ajung mai devreme la facultate, trebuia sa pierd vremea vreo 5 minunte, si uite cu ce folos am pierdut-o. O meritam si mai ales aveam nevoie de ea, acum nu o sa mai fie singura intr-un magazin,probabil o sa o si scot in oras intr-o zi , dar acuma o las sa sa acomodeze cu celelalte gentute. Degeaba tot incerc sa scriu si sa bat campii doar ca sa nu ma apuc sa invat , maine la statistica ma va intreba de mediane, de medii, de valori modale, de simetrii si multe altele si totusi sunt fericita ca acum am cu o geanta mai mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu