miercuri, 6 ianuarie 2010

Stress

Sunt un copil stresat.

Ajung in Bucuresti la facultate, nici nu apuc bine sa ma pup cu toata lumea si sa urez la multi ani ca vestile vin una dupa alta.
Dupa ce fac proiectu' si termin de citit cartea aia groasa si urata, trebuie sa pun si intrebari destepte pentru a putea intra in examen, dupa poate aflu cand am si eu examenu ala la Relatii Publice, de care nimeni nu a auzit.
Dragi secretare, in ASE studentii au posibilitatea sa faca si PR ca optional, poate asa afla si secretarele si afiseze la avizier cand se da examenul. Trebuie sa dau si nu stiu ce lucrare la management, care era anuntata de la inceputul anului, dar mie la ea mi-a stat gandu' mereu, daia ma aflu acuma in situatia asta de stres si pe langa toate astea mai trebuie sa invat la finante, sa stiu si eu cand imi fac firma in strainatate cui trebuie sa platesc impozit si cat platesc in tara de unde sunt si cat platesc in strainatate.
Si pe langa toate astea, mai trebuie sa rezerv timp pentru intalnirile cu ASER, pentru filme, pentru pupaceala si mai ales pentru somn.

In mare, da sunt stresata ba ca trebuie sa invat, ba ca vin examenele, ba ca nu imi ajunge timpul sa fac tot ce vreau si mai ales stresul e o ocazie perfecta de a ma plange.

Daca pana acum cu tot stresu de care ma loveam puteam sa gasesc o mica parte de fericire in fast food si ciocolata, acuma nenea de la sanatate vrea sa puna taxa de viciu pe fast food. Pai stai putin , eu care m-am putut sustrage viciului de a fuma, de baut nu beau, vi tu acuma si imi iei fericirea unui hamburger sau a unei ciocolate? Ce o sa fac o sa umblu cu banii in portofel, fac economii si traiesc cu tot stresul doar pentru ca voi vreti sa scoateti cat mai multi bani din taxe? Din taxa pe ciocolata care poate o fac cadou unei prietene si fast food-ul la care imi place sa merg pentru ca sunt un copil care traieste departe de mama care gateste si care are grija sa i dea cel putin o masa calda.
Refuz sa cred ca se va intampla asa ceva, dar cum traim in Romania, nimic nu ar trebui sa ne mai surprinda. Pana sa introduca astia taxa, sper sa ma bucur de o sesiune cu ciocolata si cu cat mai putin stres.

Sa aveti un an asa cum va doriti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu